Rustdag: Jan heeft een klein griepje te pakken - Reisverslag uit Vieux Champs, Frankrijk van Jan en Remco Froon - WaarBenJij.nu Rustdag: Jan heeft een klein griepje te pakken - Reisverslag uit Vieux Champs, Frankrijk van Jan en Remco Froon - WaarBenJij.nu

Rustdag: Jan heeft een klein griepje te pakken

Door: Remco Froon

Blijf op de hoogte en volg Jan en Remco

06 Mei 2013 | Frankrijk, Vieux Champs

Jan voelt zich beroerd: last van de val, zijn armen licht verbrand door de zon en last van zijn keel en voorhoofd. Al snel besluiten we een rustdag in te plannen, zodat hij kan herstellen. Hans en Christof gaan verder fietsen en misschien komen we ze later nog wel weer tegen. Christof heeft ook het advies van Remco ten harte genomen om iets minder extreem zijn tocht voort te zetten.

De eigenaresse heeft een aantal medicijnen en hoeststroop klaargezet en is gaan werken. Jan heeft een paar uurtjes op bed gelegen en Remco leest uit zijn meegenomen boek. In de avond herhaalt het ritueel met een uitgebreid diner, voorafgegaan met een aperitief die Jan erg lekker vond en goed kon gebruiken. Morgen zien we wel weer of we verder gaan fietsen.